Curt Johnson Amerykańscy Zasady dla trenerów piłki nożnej odpowiedzi

Original: http://wilson.engr.wisc.edu/rsfc/intro/johnson.shtml

Jeśli jesteś trener piłki nożnej lub odtwarzacza (na dowolnym poziomie) i mam pytanie na temat zasad, wysłać pytanie do Curt Johnson w cmajohnson AT czarter Dot Net. Curt Johnson jest liceum i uczelni do piłki nożnej. Proszę określić, NCAA (college) lub NFHS (szkoła średnia) zasady w swoim pytaniu. Ta strona ma również wprowadzenie do zasad i odpowiedzi dla fanów.

Pytanie: Czy Cornerback złapał słuchawkę przez koszulce z rękami, ponieważ są one spadając linii bójka? Jak daleko można uruchomić w dół pola z odbiornikiem Cornerback w ten sposób?

Odpowiedź: Nie, nie może złapać Cornerback odbiornika – który trzyma (10 stoczni kary i pod NCAA zasadami automatycznego 1-cie dół, jeśli jest wyrzucany do przodu wprost).Obrońca może skontaktować się odbiornik na linii bójka, ale tylko z techniki blokowania prawnej. A może nadal blokować go w dół polu aż piłka jest rzucona. Ale kiedy odbiornik dostaje się do tego samego yardline jak znalazł, obrońca musi zakończyć blokowanie go, gdy nie jest już uważane za „potencjalne bloker.“

Pytanie: Chcę uruchomić niezrównoważony przestępstwa tylko baczności i rozwiązania z jednej strony i wszyscy po drugiej stronie. Czy mogę zabrać obu moich ciasnych końców z jednej strony, trzymaj je w linii, zachowując ich przejścia uprawnienia lub nie kwalifikujących się odbiorców na linii muszą być na każdym końcu linii?

Odpowiedź: Hasło zasady eligibilty dotyczą, kto jest uprawniony do połowu prawną piłke do przodu.Odbiornik musi być kwalifikowalne od pozycji i liczby. Istnieje do 6 kwalifikowanych stanowiska w mgnieniu oka:

Na 2 graczy legalnie na koniec swojej linii
Odtwarzacz legalnie w jego backfield – do 4 w tym QB

Również te odbiorniki muszą być sobie liczbę inną niż 50 thru 79 złapać przepustkę.

Twój pokryte mocno koniec jest za niekwalifikujące się o stanowisko i swoje rozwiązania na koniec linii jest odrzucany przez wielu jako że pewnie sobie numer z 50-79. Moja sugestia będzie utrzymać TE na końcu i przesuń osłonę lub zająć się do miejsca, gdzie przeniósł się z TE. W ten sposób jeszcze tej samej formacji niezrównoważony ale twoje pierwiastki śladowe może teraz złapać przepustkę.

Pytanie: Czy mogę moje walki, # 76, kwalifikujących się poprzez niego zgłosić się do sędziego przed grą?

Odpowiedź: Nie, w Federacji (liceum) i przepisów NCAA, numery 50-79 zawsze są niekwalifikowalne.

Pytanie: Czy QB lub biec z powrotem być ponumerowane od 50-79?

Odpowiedź: Tak, można je podać piłkę, biegać z piłką, itp Ale oni nie kwalifikują się złapać podaniu.

Pytanie: Czy mogę umieścić wszystkie moje linemen po jednej stronie centrum tak, że on jest teraz na końcu linii, jest on uprawniony odbiorca?

Odpowiedź: Jeśli on sobie numer inny niż 50-79, to tak, że jest uprawniony do połowu podaniu.

Pytanie: Jaka jest kara za niekwalifikowalne gracza złapać podaniu?

Odpowiedź: Zgodnie z przepisami NCAA, jeśli pierwotnie niekwalifikowalne gracz złapie podaniu w dowolnym miejscu na polu, to 5 stoczni nielegalne wzruszające kary z poprzedniego miejsca, powtórzyć dół.

NFHS: Nowe zasady na rok 2006. Jeżeli którykolwiek niekwalifikowalne gracz celowo dotyka podaniu w dowolnym miejscu na polu jest Nielegalne wzruszające – 5yds i strata próby. Jeśli wzruszające było w dół pola kary będą egzekwowane z poprzedniego miejsca. Jeśli Nielegalne dotykanie jest za linią, jego egzekwowania rzutu faulu. Ponownie wzruszające musi być umyślne; gdy piłka po prostu uderza go, że nie jest to niezgodne z prawem wzruszające.

Pytanie: Czy obraźliwe dróżnik kiedykolwiek złapać podaniu?

Odpowiedź: Tak, po podaniu jest typowany / dotknął przez obronę, a następnie wszyscy gracze kwalifikują się.

Pytanie: Ilu graczy musi być na linii bójka?

Odpowiedź: W przypadku przestępstwa, musisz mieć 7 lub więcej graczy na linii w mgnieniu oka. Jeśli nie, to jest nielegalne formacja, 5 sad karny.Obrony drugiej strony, nie jest wymagane, aby wszystkie podmioty na linię albo być w określonej formacji.

Pytanie: Czy wszyscy gracze muszą nosić buty?

Odpowiedź: Zgodnie z NFHS (szkoła średnia) zasad, YES, wszyscy gracze (w tym kicker) musi nosić buty. Zgodnie z przepisami NCAA, buty są nie wymagany sprzęt.

Pytanie: W wysokiej piłki nożnej szkoły, jakie są odległości między Sideline i cebulą znaków? Również gdzie liczba przejść?

Odpowiedź: Zgodnie z NFHS zasad, pole jest 160 metrów szerokości (lub 53 jardów i 1 stopa) i dzieli się na trzy równe części. Każdy znak hash ma 53 metrów i 4 cm od linii bocznej i że jest taka sama odległość między nimi. Zaleca się, ale nie musi, że numery są 4 metrów szerokości i 6 metrów wysokości z góry numerami 9 jardów od linii bocznej. Pamiętaj również, że dodatkowa linia punkt jest 3 jardów od linii bramkowej (nie 2 jak NFL).

Pytanie: Ręczniki gracze mogą mieć na polu – są supplosed być pewien kolor i rozmiar?

Odpowiedź: NFHS: Każdy gracz może nosić ręcznik. Ręczniki musi być tylko białe i nie mniejsza niż 4 „x 12“ i nie większy niż 18 „x 36“.
NCAA: Dwóch graczy defensywnych może nosić biały ręcznik, który jest 4 „x 12“. Jeden gracz ofensywny backfield może nosić 4 „x 12“ biały ręcznik. Jeden obraźliwe wnętrze dróżnik może nosić biały ręcznik o dowolnej wielkości.

Pytanie: W szkolnych zasad, gdy piłka upadnie jeden punted z ofensywnych linemen przed przekroczeniem linii rozpoczęcia akcji, a następnie przewraca linii bójka i odzyskuje się przestępstwa, to jest na żywo piłka lub martwa piłka?Piłka nie dotknęła lub dotknęła odtwarzacz obronną.

Odpowiedź: NFHS: dotykanie rzutu scrimmge na lub za strefie neutralnej przez żadną z drużyn jest ignorowany. Tak, w grze po prostu trzeba punt odzyskany przez kopanie zespołu poza strefą neutralną. Piłka jest martwa natychmiast i należy do zespołu odbiorczego w tym miejscu.

Pytanie: W Wysokich przepisów szkolnych, nie używają pojęcia twarzy kontroli na Ofensywny ingerencji przejścia?

Odpowiedź: Tak, jest to faul celowo utrudniać Vison danego odbiornika (maskę ochronną). Odnosi się to zarówno do ataku i obrony. To jest sytuacja, gdy tylko mogą wystąpić zakłócenia przechodzą bez kontaktu. Ale należy pamiętać, że musi on utrudniać jego wizję. Jeśli obrońca po prostu „czyta“ twarz odbiornika, a następnie przykłada rękę do spróbować wybić piłkę z dala od rąk odbiornika, to tylko wtedy, gdy zakłócenia kontakt jest.Obrońca nie jest wymagane, aby odwrócić głowę, aby zobaczyć piłkę.

Pytanie: Po bezpieczeństwa, zespół kopanie ma możliwość Punt i kopać piłkę. Dlaczego nie można zrobić zespół kopanie punt na siebie, odzyskuje piłkę po podróży 10 metrów?

Odpowiedź: NCAA i NFHS: Wszelkie rzutu wolnego, w tym punt następstwie bezpieczeństwa, mogą być odzyskane przez zespół kopanie po 10 jardów podróżował lub zostanie dotknięta przez odbiornik.

Pytanie: Czy to jest legalne, aby uderzyć piłkę, zanim dojdzie do rozgrywający? Mój noseguard zrobił to w grze w zeszłym tygodniu i sędzią, że jeśli zrobił to ponownie, a następnie rzucał flagę. Kiedy zapytałem ref co miał zadzwonić, nie miał odpowiedzi.

Odpowiedź: NFHS ZASADY: Dopóki zawodnik obrony w żaden sposób nie łamie strefę neutralną przed przystawki (czyli wkraczanie), może on legalnie wybić piłkę z dala od zamku po kulka zaczyna się poruszać.
ZASADY NCAA: Dopóki piłka całkowicie opuszcza ręce lucjan za nielegalne jest dla obrony dotknąć piłki. 5 podwórze, martwa piłka spalonych faul agaist obrony.

Pytanie: Jeśli dodatkowy punkt jest wyższa niż po to ma być 100% na wewnętrznej stanowisk lub robi tylko część piłki.

Odpowiedź: zasady NFHS & NCAA: cała piłka musi przejść do wnętrza wewnętrznej krawędzi pionowej przedłużony na czas nieokreślony powyżej górnej pozycji pionowej.
NFL: cała piłka musi przejść do wnętrza zewnętrznej krawędzi słupka przedłużony na czas nieokreślony powyżej górnej pozycji pionowej.

Pytanie: Jeśli gracz ofensywny fumbles tuż przed przekroczeniem linii bramkowej obrońcy i piłka wychodzi poza boisko w tył strefy końcowej, uderza w posiadanie, a gdzie jest piłka znalazła się w grze? Co zrobić, jeśli piłka została zapukał z rąk biegacza?

Odpowiedź: NCAA: Siła / impuls jest zawsze przypisane do gracza, który fumbles, niezależnie od tego, jak piłka została znokautowany. Wystarczy dotknięcie grzebać nie zmienia oryginalnej siły / impuls.
Jeśli grzebać idzie do przodu do i endzone rywalek, jest Touchback dla przeciwników. 1 i 10 z 20 yardline.

Pytanie: W fałszywej umieszczenia kolana posiadacza musi być z ziemi, zanim złapie przystawkę?

Odpowiedź: zasady NFHS & NCAA: posiadacz nie jest w dół, jeśli łapie przystawkę z kolana na ziemi, tak długo jak nie jest podmiotem w stanie kopać piłkę. Nie jest wymagane, aby akcja faktycznie próbował. Więc gdy posiadacz ma piłkę może wprowadzić i przytrzymać piłkę na kickera, OR:
NCAA: On może przejść, przełączania, itp z kolan – albo może wzrosnąć do góry, zdać, przełączanie połączenia itp,
NFHS: musi powstać zanim zrobi cokolwiek innego (Pass, przełączania, itp)

Przykład: Od formacji field goal, uchwyt łapie przystawkę następnie, wciąż na kolanach, że „łopata przechodzi“ piłkę do przodu do skrzydłowego, który przemieszcza się na TD.
Przepis: NCAA – gra prawna, Przyłożenie liczy.
NFHS – posiadacz ma się natychmiast, gdy podaje piłkę przed podnoszeniem kolan z ziemi. Dead ball, przyziemienia nie liczy.

Pytanie: W polu cel próbę, może właściciel spike piłkę nożną?

Odpowiedź: NFHS: Nie
NCAA: Dopóki piłka nie dotknął ziemi, a posiadacz natychmiast skoki piłkę po uzyskaniu kontroli, to tak, że może skok do zatrzymać zegar.

Pytanie: Czy „fair catch“ miano na rzut na bok? Wiem, że piłka nie może uderzyć w ziemię pierwszy, ale jak o rzut na siebie, że jest pojawiło się w powietrzu?

Odpowiedź: Tak, sprawiedliwe catch można nazwać w każdym kopnięciem. I nawet jeśli sprawiedliwe sygnał połowu nie podano odbiornik nie może zakłócać, zanim złapie piłkę. Dlatego na stronie kopać na kicker prawie zawsze kopie piłkę w ziemię pierwszy. To eliminuje możliwość zakłóceń.

Pytanie: Mój wujek twierdzi, że jeśli zespół odbierający wolnego sygnałów kopnięcia do rzetelnego połowu, mogą wybrać się do kick cel dziedzinie na następnego w dół i być bez sprzeciwu – czyli obrona nie może próbować zablokować rzut. Spojrzałem przez zbiór przepisów NCAA i nie widzi tego. Czy istnieje sytuacja, w której przestępstwo może kopać cel dziedzinie bez opozycji w obu uczelni lub piłki nożnej szkoły?

Odpowiedź: Rzuty wolne następujące sprawiedliwego połowy są dopuszczone na mocy przepisów NFHS & NFL, ale nie NCAA.

Po prawnej Fair catch każdego rzutu, zespół odbierający może wybrać do prowadzenia regularnej gry scrimmge lub mogą uwolnić kopać piłkę z tym yardline w którym dokonano połowu. Krótko mówiąc, z rzutu wolnego piłka po godziwej połowu jest kickoff z szansą na 3 pkt. W większości wszystkie zasady są takie same jak dla kickoff (tj zespoły 10yds siebie etc.). Jest to oczywiście bardzo rzadko gra i jest zwykle używany tylko na samym końcu pierwszej połowy lub do końca gry.

Ponadto, tee kopanie mogą być stosowane w NFHS gier, ale nie w NFL. Są też inne różnice, ale to są podstawy.

Pytanie: Kiedy obraźliwe zespół próbuje cel pola, czasem piłka będzie podróżować wysoko nad słupkami bramki pole, zwłaszcza gdy odbywa się w bliskiej odległości. Jeśli pojawi się zbyt podróżować piłka tuż nad lewym lub prawym stanowisko bramkowej pola pocztą lub nawet wyższe, w jakim punkcie jest celem dobre?

Odpowiedź: NFHS & NCAA: CAŁOŚĆ piłka musi przejść do wnętrza wewnętrznej krawędzi pionowej rozszerzony czas nieokreślony powyżej w pozycji pionowej.
NFL: CAŁOŚĆ piłka musi przejść do wnętrza zewnętrznej krawędzi słupka rozszerzony czas nieokreślony powyżej w pozycji pionowej.

OBA: Od pozycji pionowej jest 3-4 cm średnicy i piłka nożna to coś więcej niż 4 cm średnicy w dowolnym kierunku, piłka, która przechodzi dokładnie nad prosto nie będzie dobrze w każdych trzech kodów, ponieważ część kuli będzie złamaniewspomniany samolot.

Pytanie: Jaka jest kara za zbyt wielu ludzi na polu przez obronę podczas gry? Pro zespoły są karane 5 metrów dla zbyt wielu ludzi na polu. Jeżeli kara uczelni jest inny niż zalet, co byłoby powodem różnicy?

Odpowiedź: NCAA & NFHS: Jeśli 12 lub więcej graczy uczestniczy podczas dół swoich nielegalnych Uczestnictwo-15 jardów. Jeśli dodatkowo odtwarzacz działa z boiska, ale nie sprawiają, że w czasie, a on nadal poza boiskiem i nie wpływa odgrywać Nielegalne Zmiana-5 metrów.
NFL: Kara dla zbyt wielu ludzi na polu, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, jest 5 metrów.

Przyczyną tej różnicy jest, istnieją trzy różne zestawy reguł: NFHS, NCAA i NFL.

Pytanie: Ile gracze mogą ubierać się w futbolu amerykańskiego college’u?

Odpowiedź: Nie ma ograniczeń w regulaminie.

Pytanie: Na kickoff jeden gracz trafił od niego, a następnie piłka wpada do pola punktowego, zespół odbierający dostaje piłkę i klęka na Touchback. Czy Touchback lub bezpieczeństwa?

Odpowiedź: Touchback;dotykanie nie zmienia siłę rzutu przechodząc do endzone.

Pytanie: Na kickoff, jeśli zespół recieving pozwala toczyć piłkę w endzone i zespół kopanie odzyskuje piłkę bez dotykania go zespół odbiorczej, jest to przyziemienia dla zespołu kopanie?

Odpowiedź: NFHS: Zawsze kickoff łamie płaszczyznę linią bramkową odbiornika, to od razu martwe i rządził Touchback.
NCAA: Jeśli kickoff, nietknięte przez zespół odbiorczy, dotyka ziemi w endzone, akcja jest od razu martwe i rządził Touchback.
NFL: akcja pozostaje „na żywo“ i mogą być odzyskane przez kopanie zespołu do przyziemienia.

Pytanie: Jeśli mam piłkę na 9 stoczni linii, czwartym i cel, uruchomić piłkę, grzebać w wierszu 4 jardów, to idzie do endzone i mój napięty koniec odzyskuje piłkę w polu punktowym … cozaproszenie?

Odpowiedź: NFL i NCAA: Tylko człowiek, który sięgnął mogą odzyskać piłkę.Piłka jest powrócić do miejsca, w grzebać, dół liczy, 1 i 10 dla obrony.

Pytanie: Czy spadła wprost łopata uważane niekompletne przepustowe i grzebać?

Odpowiedź: podaniu, jest podaniu, jest podaniu. Może być rzucony wysuwu, podstępny, jednoręczny, dwuręczny lub między nogami.Kierunek jej przemieszczania jest jedynym czynnikiem decydującym o tym, czy to do przodu lub do tyłu.

Tak więc, jeśli do przodu łopata karnet spadnie na ziemię to niepełne podanie.

Pytanie: W ostatnim meczu kwartał powrotem rzucił podaniu, to hit dróżnik obronną, udał się w powietrzu, a następnie złapał rozgrywający piłkę rzuconą mu początkowo powietrze (to wszystko było za pierwotnej linii rozpoczęcia akcji) a następnie przystąpił do rzucić piłkę po raz drugi do otwartego ofensywnej odbiornika który następnie złowionych piłkę. To rządził jako prawnej przejścia do przodu.

Moje pytanie brzmi: „Ile razy można podaniu rzucania?“ W tym przypadku wydaje się, że dwa karnety terminowe zostały rzucone. Raz z QB do QB i drugim przejściu była z QB do innego ofensywnego gracza.

Odpowiedź: NFL, NCAA i NFHS: Tylko jedno przejście do przodu może być rzucony podczas dół.
(Przed 2005 NFHS dozwolone wielokrotne przodu przechodzi zza linii rozpoczęcia akcji).

Pytanie: bieg tył punt do lądowania został odwołany i obrony został ukarany za zgrubnej centrum. Nie wydaje się, nie było żadnych kopiąc lub niepotrzebne siły na szyi lub na głowie ośrodka. W tym czasie w grze było kluczowe połączenia i NBC nigdy nie wyjaśniono zasady.

Odpowiedź: NCAA: Podczas gry kopanie obrony nie może skontaktować się z Snapper w ogóle dopiero po upływie 1 sekundy. Kara: 15yds, automatyczne 1st dół

Pytanie: Chodziłam Ole panna vs Wyoming w 2004 roku gry i zobaczył coś, czego nigdy nie widziałem w 45 lat. Wyoming punted i Ole panna zablokował punt. Jeden z dróżnik Wyoming chwycił odtwarzacz Ole Miss który zablokował punt i trzymał go tak, że nie może odzyskać próbę punt.Wyoming punter następnie podniósł piłkę i punted go ponownie. pytania:

Można punt to dwa razy w tej samej grze?
Czy gracz Wyoming legalnie posiadać odtwarzacz Ole Miss?
Czy niekwalifikowalne zasada dół pola dróżnik mają w tym przypadku?

Odpowiedź: NCAA:

Tak, tak długo, jak pierwsza akcja nie przekroczyła linii bójka, to może być ponownie punted.
Nie, to trzyma. Czasami jednak w wyścig zablokowanego rzutu, to faul można przegapić.
Niekwalifikowalne dróżnik dół pola jest tylko zasada NFL, to nie ma zastosowania w NCAA (lub NFHS).

Pytanie: W czwartym kwartale powrotem w dół jest w strzelby z rozszczepionymi plecami, rzucił piłkę do tyłu i kopnął piłkę. Czy to jest legalne, nie mówiąc sędziowie nam będą kopać piłkę? Daje to kopanie czas zespołu dostać się pola i zespół obronny nie będzie w odpowiedniej formacji, aby otrzymać rzut i możemy dotknąć piłki dół bliżej linii bramkowej.

Odpowiedź: Nie jest wymagane tworzenie się, że zespół kopanie musi używać. (Chyba, że liga ma przepisach przeciwnie, że należy zgłosić kopnięcia lub musi być w pewnej formacji.) Ale jeśli nie korzystają z formacji kopnięcie bójka, a następnie Centrum nie dostać specjalną ochronę, a osoba, która kopie piłka nie jest w pełni chroniony, gdy nie jest pewne, że akcja będzie. Skontaktuj się z ligi uzyskać więcej informacji.

Pytanie: Jestem ciekaw, co nazwa każdego bieguna markera jest wezwał gang łańcucha futbolu. Słyszałem określenia „stoczni marker dół“ i dziesięć jardów znacznik „i“ linii znacznika bójka „, ale nie jestem pewien, czy to są dobre, a które markerem każdy będzie dotyczyć.

Odpowiedź: NFHS, NCAA i NFL: podręcznik, nazywa je „Linia do uzyskania wskaźnika“ i „wskaźnik w dół.“ Ale, jak jestem pewien, że zdali sobie sprawę, że to nazwy „slang“, że stosowane przez spikerów, trenerów ect.Linia do uzyskania wskaźnika jest najczęściej nazywany „łańcuchy“, ponieważ jest to dwa bieguny połączone łańcuchem 10 jardów.Wskaźnik dół jest najczęściej nazywany „okno w dół“ lub „okno“. Jest to tradycyjny termin, który rozpoczął się wiele lat temu, gdy wskaźnik w dół faktycznie cztery jednostronne okno na szczycie słupa, z numerami 1,2,3,4 malowane na każdej stronie. Niezależnie od liczby był z widokiem na pole było prawidłowe dół. Jak można się domyślać, jest to bardzo mylące, bo gdy jeden numer był z widokiem na pole, zupełnie inny numer został twarzą do trenerów i kibiców. Obecnie istnieje wypustki na dwustronny wskaźnik, który ślizga się w górę iw dół, aby zmienić numer, a sam numer jest wyświetlany na obu stronach.

Pytanie: Co oznaczają poszczególne litery na koszulkach urzędników myśli?

Odpowiedź: NCAA:
R – Sędzia
U – Arbiter
H – (kierownik) Sędzia liniowy
L – linia sędzia
Sędzia Field – F
S – sędzia boczny
B – Powrót sędzia

Pytanie: Byłem oglądania Notre Dame i zostali zaproszeni na nielegalną mgnieniu oka. Tylko co to jest?

Odpowiedź: przystawki powinno być szybkie, ciągłe, do tyłu ruch piłki ze swojej pozycji na ziemi, w którym piłka natychmiast opuszcza ręce w zamku i dotyka odtwarzacz backfield lub ziemię przed jej dotknie ofensywną zespołu dróżnik.Najczęściej nielegalne trzask, gdy smarkacz zaczyna przenieść piłkę, a następnie zatrzymuje się, a następnie rozpoczyna się ponownie. To podwójne sprzęgło nie jest ciągły ruch.
Dead ball faulem – 5 metrów od poprzedniego miejscu powtórzyć dół.

Pytanie: Czy to prawda, że kiedy padnie na obrony mogą one zdecydować się kopać i wrócić na obronę … kilka witryn mówić o robieniu tego, aby nie dopuścić przeciwną drużynę mieć okazję do rzutu na siebie i odzyskać z dość dobrej pozycji w terenie dla próby bramkowej pola na końcu gry.

Odpowiedź: Tak, pod NFHS & NFL rządzi zespół, który jest oceniany na ma możliwość KickOff zamiast otrzymałeś. Jednak w NCAA zmiany reguł w 2003 roku, który już nie jest opcja, zespół punktacji musi kickoff.

Pytanie: W czasie meczu piłki nożnej rozgrywający chodziłem wzdłuż linii bójka wywołującego słyszalny, kierują rzucił piłkę działa wstecz.Spektakl został wezwany z powrotem do „zamiarem oszukania“. Czy to kara? Nigdy nie słyszałem o tym i widziałem ta sztuczka gra prowadził wiele razy.

Odpowiedź: Tak, jest to faul. W ramach obecnej wykładni przez NCAA zasad Komitet do spraw, tych rodzajów działań, projektowanie do obrony, że przystawki nie jest pewne, albo, że jest jakiś inny rodzaj problemu (tj Coach co grać, mamy złe kanapki, ja potrzebują buta kopiąc lub jakiejkolwiek zmiany do nich) są uznane za niepotrzebne teatralność i dlatego są niesportowe zachowanie.

Zasady NFHS zgadzają.

Pytanie: Jeśli członek zespołu kickoff odzyskuje się rzut onsides obok 10 metrów może odebrać piłkę i biegać do endzone tak długo, jak nie jest wykluczone w dół.

Odpowiedź: zrzucania niemożliwe z kopa; tylko one mogą go odzyskać.

Pytanie: NCAA Zasady. Pamiętam kilka lat temu, że sędzia miał magazyn artykuł o bezpieczeństwie 1 pkt. Jak na ironię, około 6 tygodni później, byłem oglądać Texas A & M vs Texas Tech i dodaje wystąpiły: Jeden zespół zdobył TD. Na próbie, akcja została zablokowana, a drużyna broniąca próbował przejść piłkę (prawny w NCAA). Jednak, jak obrońca przeszedł na polu punktowym, został uderzony i wreszcie zatrzymał się w polu punktowym.Sędzią otrzymał bezpieczeństwa 1-punktowy, ponieważ to było maksymalną wartość try (bójka próbie kopnięcia.) Czy to prawda? (Nie może w NFL lub Fed, ponieważ nie mogą przejść nieudaną spróbować.)

Odpowiedź: Tak, to bezpieczeństwo 1 pkt. Możliwe jest, że aby było w grze HS. Na próbie, fumbles na 4yl piłka jest w spoczynku, gdy gracz Team B zmusza piłkę w EZ, gdzie Drużyna B spada na niego, bezpieczeństwa 1 pkt za A.

Pytanie: To blisko końca połowy, a drużyny łódkach z własnej linii bramkowej do wiatru. Drużyna B godziwe połowy w Team A 30. Istnieją tylko 2 sekundy lewy, więc Drużyna B żąda okazję próbować rzut wolny. Należy umieścić go między słupkami, to jest to 3 punkty, tak? A w przypadku pominięcia, jego zespół A w piłkę w miejscu, z rzutu wolnego. Czy mam takie prawo?

Odpowiedź: Rzuty wolne następujące sprawiedliwego połowy są dopuszczone na mocy przepisów NFHS & NFL, ale nie NCAA. Po prawnej Fair catch każdego rzutu, zespół odbierający może wybrać do prowadzenia regularnej gry bójka lub mogą uwolnić kopać piłkę z linii stoczni, gdzie dokonano połowu. Krótko mówiąc, z rzutu wolnego piłka po godziwej połowu jest kickoff z szansą na 3 pkt. Wszystkie zasady są takie same, jak w przypadku kickoff (czyli zespoły 10yds siebie itp). Jeśli akcja jest brakowało jej traktowany jak każdy inny kickoff. Jeśli jej brakuje do goaline odbiorniki mogą go zwrócić. Jeśli pójdzie do EZ. To Touchback i piłka wpada do 20yl. Ponadto, tee kopanie mogą być stosowane w NFHS gier, ale nie w NFL. Są też inne różnice, ale to są podstawy.

Comments are closed.