Proponowane zmiany do praktyki przeniesienie wszelkich praw autorskich


Suggested Changes to the Copyright Transfer Practice
Copyright © By Oleg Pikhurko
For original English text, go to: http://www.math.cmu.edu/~pikhurko/Copyright.html

Proszę kliknąć tutaj na ostatnich wydarzeń w wrzesień 2007 – luty 2008) i tutaj do konkluzji. -OP

Chcę przedstawić Gere niektóre z moich myśli i idei na temat aktualnych stosunków między matematykami i wydawców czasopism.

W tym kontekście głównym zadaniem firm wydawniczych jest upowszechnianie wiedzy matematycznej. Zasadne jest, że opłaty za swoje usługi, a nawet dokonać znacznych zysków, pod warunkiem że nie wpływają ujemnie na jakość ich usług.

Jednak widzimy pewne bardzo niepokojące trendy w ostatnich latach. Wydaje się, że wysokie ceny na wielu czasopism papierowych, które często przekraczają daleko żadnych rozsądnych szacunków kosztów publikacji) instytucji siły akademickie zdecydować się na tymczasowy dostęp do wersji online. Na przykład, nawet Carnegie Mellon University, jeden z najbardziej prestiżowych uczelni technicznych w USA, zatrzymał się (w 2004 r.) abonamentu papieru do dyskretnych Matematyki Stosowanej, matematyka dyskretna, Dz Teorii Combinatorial (zarówno serii A i B), i wiele innych czasopisma. W ten sposób dostęp do tych kwestii dla przyszłych badaczy CMU będzie całkowicie zależeć od wydawców dostarczanie on-line usługi w akceptowalnej cenie.

W tym samym czasie, typowa forma przeniesienia praw autorskich wydawcy wymagają obecnie autorzy podpisać daje wydawcom praktycznie nieograniczoną kontrolę nad wkładu. (Na przykład, czy matematycy mają żadnych, nawet najmniejszych, kontrola cen czasopism teraz?) Zasadniczo jedynym prawnie dozwolone sposoby rozpowszechniania tego artykułu bez wydawcy zgody ogranicza się do osobistych autorów strony internetowe i udostępniania (p) przedruki z kolegami. To zależy od chęci autorów i taką możliwość, tak więc w żaden sposób nie może służyć jako główne źródło naukowej odniesienia. (Szczególnie, że wielu wydawców wyraźnie zabraniają wprowadzenia ostatecznej wersji na internecie).

Nie może być wiele powodów, dlaczego artykuł nie może być pobrany od autora:

Autor jest martwy ani fizycznie, ani w rozumieniu używanym przez Erdos (czyli nie robienie badań już);
Autor nie jest tak nieskazitelnie zorganizowany, aby mieć kopie wszystkich dokumentów dostępnych sposobów;
Autor jest zbyt zajęty, aby umieścić preprinty on-line lub kopii pocztowe na życzenie.

Faktycznie, nie jest dobrym pretekstem / powodem ostatniego typu zachowań: matematyka jest bezpośrednim zadaniem jest udowodnić, piękne twierdzenia i pisać je natomiast przyziemne zadanie kopiowania / wysyłania / katalogowanie jest tylko stratą czasu, które można wykorzystać bardziej produktywnie inaczej.

Stąd w 10-20 lat prywatnych wydawców odbędzie wyłączne prawa do znacznej części matematycznej badania opublikowanego dzisiaj. Tak więc, jeśli ogromne ceny będą się generować większe przychody (nawet jeśli mniej egzemplarze są sprzedawane), jest bardzo prawdopodobne, że wydawcy będą się z niego korzystać. (Wydaje się to zdarzyć już.) Jest oczywiste, kto ucierpi najbardziej w tym scenariuszu.

Moim zdaniem, rozwiązaniem tego problemu jest zmiana warunków umowy między autorów i wydawców. W skrócie, proponuję używać zasadniczo tę samą formę praw autorskich, z wyjątkiem następującej klauzuli (który jest również w tekście artykułu):

“Po [data] Ten artykuł może być kopiowana w dowolnych ilościach, na dowolnym nośniku, i przez wszystkich stron, także dla celów sprzedaży. Treść artykułu, łącznie z niniejszym zawiadomieniu, muszą być przekazywane niezmienione przez cały czas.”

Oznacza to, że przez pewien okres czasu (powiedzmy, 10 lat po dacie publikacji) Wydawca posiada prawa porównywalne z obecną praktyką. Jest to wystarczająco długi okres, aby instytucje kupić zarówno w wersji papierowej lub elektronicznej dostęp. Pod koniec tego okresu opublikował artykuł można swobodnie powielać, na dowolnym nośniku, w dowolnych ilościach, przez nikogo, o ile jego treść nie jest w żaden sposób. Podobnie jak w przypadku licencji GNU General Public, uzasadnione jest, aby ktoś odsprzedać artykuł po upływie terminu ważności. Klauzula ta i podając datę ważności ma być zawarte również w treści artykułu, a zatem musi być zawsze przekazywane niezmienione.

Zaletą tego projektu jest to, że wydawcy mogą nadal czerpać zyski (i tym samym będą zainteresowani w utrzymaniu ich usług), a matematycy, zwłaszcza te z biedniejszych instytucji, z pewnością skorzystają. Przykłady niektórych udanych czasopism, takich że Annals of Mathematics lub czasopisma internetowego kombinatoryki, pokazują, że możliwe jest połączenie wysokiego poziomu naukowego nawet z najbliższej wolnej pełnotekstowego dostępu. Również artykuły opatrzone taką klauzulę są łatwe do zidentyfikowania.

Załóżmy, że (jako życzeniowe snów), że wszystkie główne wydawcy ogłosił, że wszystkie pre-2000 artykuły mogą być kopiowane bez żadnych ograniczeń. Jest prawdopodobne, że prawie wszystkie ważne artykułów (np. lematu oryginalnego Szemerédi jego regularność) staną się dostępne za darmo gdzieś w cyberprzestrzeni dość szybko. Dzieje się tak dlatego istnienie tylko jednej osoby, która skanuje artykuł w formacie PDF i stawia artykułu autorów i tytuł wewnątrz linku (tak, że Google może indeksować go) byłoby za mało. Kilka entuzjaści powinny wystarczyć do rozpoczęcia repozytorium opublikowanych artykułów z wygasłym prawem autorskim. Prawdopodobnie nie będzie wystarczającej ilości ochotników do rozwijania wolnego bazy danych, nie niższą niż którykolwiek z tych obecnie oferowanych przez wydawców. Przykłady np. Linux czy obecny proces sędziowanie, oba oparte na chęci ludzi do przyczynienia się ich wysiłku i czasu na cele charytatywne, uczyń mnie, że tak.

Oczywiście, są wady. Jednym z nich jest, że nawet jeśli precedens jest ustawiona, nie jest jasne, czy inne czasopisma będzie dążyć do jego przestrzegania. Również przejście do nowych warunków może zakłócić kilka procedur. Ale, moim zdaniem, matematyczna społeczność będzie ogólny skorzystać z publikacji wkład w nowych warunkach.

Oczywiście, nie możemy oczekiwać prywatnych wydawców do przyjęcia tej inicjatywy, ponieważ będzie on ostatecznie obniżyć swoje dochody. Najbardziej skutecznym sposobem byłoby dla dużej grupy matematyków (np. AMS, ICM, itp.) do zorganizowania referendum w sprawie tych kwestii, a jeśli wynik jest zdecydowanie na korzyść zmiany obecnego systemu, mająca na celu szeroko wyniki. (Tak, że wydawcy naukowi będą musiały rozwiązać ten problem jakoś czy ryzykować utraty ich reputację zwolennicy nauki.) Niestety, nie wygląda to bardzo prawdopodobne w najbliższej przyszłości.

Moim następnym krokiem będzie prawdopodobnie zapytać wydawców do publikowania zaakceptowane przeze mnie dokumenty zgodnie z proponowanymi warunkami nowe. Takie podejście jest bardzo mało prawdopodobne, aby odnieść sukces, ale moim skromnym celem na tym etapie ma zwrócić uwagę innych matematyków do tego problemu (i możliwe rozwiązanie). Postaram się nagrać tutaj wszelkich awarii oraz sukcesów w tym kierunku na tej stronie.

I nie będzie zbieranie podpisów lub utrzymywania jakichkolwiek grupę dyskusyjną, ale będę bardzo miło usłyszeć jakieś sugestie lub komentarze na ten temat.

Dziękuję.

Oleg Pikhurko

Nowe wydarzenia

Wrzesień 2007:

Niedawno dowiedziałem się z wcześniejszym artykule Johna Ewing w zawiadomieniach o AMS, którzy dokonali podobnych sugestii (ale znacznie lepiej uzasadnić i zaprojektowany od kopalni). Na razie jego pomysły są wdrażane przez American Mathematical Society. Mianowicie, autorzy artykułów w czasopismach mają możliwość poświęcają swój artykuł do domeny publicznej 28 lat po opublikowaniu: jeśli zdecyduje się na to, to odpowiedni rachunek pojawi się na stronie tytułowej opublikowanym artykule. Do tej pory ten system wydaje się działać i nie powodować żadnych problemów prawnych dla wydawcy lub autorów.

Dlatego pomyślałem, że jest to dobry moment, aby poruszyć kwestię ponownie z Elsevier (patrz tutaj) i sprawdzić, czy Springer, inny duży wydawca, będzie skłonny do wprowadzenia tych zmian (patrz tutaj).

Również Australasian Dz. kombinatoryki wydaje się dać wolną on-line dostęp do dokumentów, które mają 4 lub więcej lat. Bardzo ładna z nich!

Październik 2007:

Niestety, eksperyment z Springera była nieudana: Byłem w obliczu alternatywy: albo do podpisania formularz przelewu praw autorskich Stardard lub nigdy nie publikować z “wykresów i kombinatoryczne”. (Więc moja decyzja była oczywista.) Jest unfotunate i dość zaskakujące, ponieważ zawsze uważał Springera jako przyjaznego jeden wśród największych wydawców naukowych (ponieważ, na przykład, mają koszty wielu podręczników i monografii stosunkowo niskie w porównaniu z niektórych konkurentów). Ale ich reakcja na moją prośbę był najbardziej negatywne do tej pory. Mimo że formalnie pochodziły z redaktorów czasopisma, można zauważyć patrząc na korespondencję, że pani van Straalen, szef, praw i uprawnienia Departament Springer zdecydował się nie odpowiadać na moje e-maile lub wyrazić jakąkolwiek opinię na ten temat w wszystko, co pośrednio popierając decyzję redaktor “Wykresy i kombinatoryczne”.

Luty 2008:

Jak się okazało, moje papiery z “wykresów i kombinatoryczne” wyszło z “Przywraca do domeny publicznej 28 lat od publikacji” oświadczenia o tytule strony :-) Nie wiem czy było to przeoczyć lub celowego działania, ale to stało.

Również odkryłem, że NIH (National Institute of Health) będzie wymagało od kwietnia 2008 r., że naukowcy potwierdzają jej przyznania są zobowiązani do zapewnienia preprintu jakiegokolwiek artykułu opublikowanego zostać włączone wolnego dostępu do serwera (czytaj więcej).

Brałem udział w podobnej korespondencji z Wiley (w styczniu 2005 r.) na temat naszej pracy “, jak złożone są przypadkowe Wykresy w logice pierwszego rzędu?”, Gdzie staraliśmy się robić to, co Reinhard Diestel sugeruje. Wydawca (Wiley) wprost odmówił publikacji naszej gazety, chyba że podpisze niezmienionej formie praw autorskich, więc my, autorzy, musiał się zgodzić. (Niestety, nie poczyniły żadnych kopii e-maili z tej dyskusji.)

Brak odpowiedzi od Elsevier …
Nie sądzę, istnieje wiele Chcę dodać tutaj, więc być może, będę wokół wszystko z niektórych wniosków.

Wnioski

1)Obecny system przeniesienia praw autorskich nie działa dobrze.
2)Większość dużych wydawców gazet (Elsevier, Springer, Wiley) są bardzo niechętni do zmiany swojej polityki praw autorskich.
3)Również nie wszyscy naukowcy zgadzają się z argumentów przedstawionych tutaj.
4)Istnieje realne rozwiązania tego problemu, najlepiej jeden prawdopodobnie jest sugestia Johna Ewinga.
5)Istnieją wielkie organizacje, które na rzecz wolnej dostępność publikacji naukowych (AMS, NIH, SPARC).

Więc, co należy zrobić? Osobiście będę prawdopodobnie padają na to klauzula “Przywraca do domeny publicznej 28 lat od publikacji” w przyjętym artykułów, ale jeśli ten wniosek zostanie odrzucona, zgadzam się do wydawcy warunki. Co można zmienić i nigdy nie wie.

Podobne strony
Creative Commons
Reinhard Diestel
Artykuł John Ewing
Thomas Hales

Korespondencja z Elsevier
We wrześniu 2005 roku, zrobiłem wniosek do Elsevier na publikację mojego papieru “Dokładne obliczenia funkcji Turan hipergraf rozszerzonych Kompletne 2-Wykresy” (przyjęta przez Urzędowym Comb teorii (B)) na zasadach określonych powyżej.

Niestety, publikacja mojej pracy został zawieszony na czas nieokreślony. Myślałem, że to będzie dobra okazja, aby dać tutaj opinię głównego wydawcę na podniesionej kwestii. Zarys komunikacie podano poniżej.

Data: wt, 06 września 2005 21:43:00 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko

Szanowny Doktorze Rockett,

Przepraszam za opóźnienia z odpowiedzią – Byłem bardzo zajęty (semestr na CMU
rozpoczęła w ubiegłym tygodniu).

Chciałbym wprowadzić pewne zmiany do przeniesienie wszelkich praw autorskich. Moje powody
opisane są w http://www.math.cmu.edu/~~HEAD=pobj by ~ pikhurko / Copyright.html

Mianowicie, proszę was, znajduje się następujący tekst na stronie, tytuł mojej
artykuł, jak również w postaci praw autorskich:

Po 1 stycznia 2016 r. Artykuł ten może być kopiowana w dowolnych ilościach,
na dowolnym nośniku, a ze stronami, także dla celów sprzedaży.
treść artykułu, łącznie z niniejszym zawiadomieniu, muszą być przekazywane niezmienione na
wszystkie czasy.

Proszę nie publikować mojego wkładu do niektórych umowa była
osiągnięty.

Niech Dziękuję z góry.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

————————————————– ————————

Data: czw, 15 wrzesień 2005 17:07:40 +0100
Od: “Boer, Remco de (ELS)”

Drogi dr Pikhurko,

Nazywam się Remco de Boer i jestem redaktor wydawnictwa Elsevier na
Dziennik kombinatorycznej teorii serii B. W takie żądanie w zakresie
do zmiany naszego Transfer umowy autorskim została przesłana do mnie.
Niestety, nie da się zmienić przeniesienie wszelkich praw autorskich
Warunki swoim artykule, jak sugerujesz. Jednakże, mogą pisać
przyjęty w wersji autor swojego artykułu na Twojej stronie internetowej lub
instytucjonalnego repozytorium, w którym będzie dostępne.

Z poważaniem,

Remco de Boer
Publikujący redaktor

————————————————– ————————

Date: Sun, 18 września 2005 23:36:37 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko

Szanowny Doktorze Boer,

Dziękujemy za Twój list. Zgadzam się, że Edward jest bardzo hojny
pozwala autorom postawić ostateczne opublikowane wersje na ich
Witryny WWW. Jednak, jako autor, pragnę zapewnić, że mój wkład
jest swobodnie dostępny do przyszłego matematycznej społeczności, nawet po
przestanie utrzymać moją stronę główną.

Wierzę, że proponowane dodatkowo klauzula nie wymaga żadnych zmian w
obecne procedury wydawniczych. Elsevier będzie mógł rozprowadzać
Wkład jak zwykle, jak również mają pełną swobodę w
polityki cenowej. Dodatkowa klauzula, po którym staje się skuteczna w roku 2016, czy
nie ograniczać żadnego z nich w jakikolwiek sposób. (Chociaż liczba pobrań
od stronie wydawcy mogą spaść po 2016). tylko
Ograniczenie to, że po 2016 roku, Edward nie będzie w stanie zainicjować
każdy proces sądowy wobec osób trzecich za kopiowanie dystrybucji.

Jeśli jesteś w stanie dostarczyć uzasadnienie, dlaczego proponowana
Ponadto niedopuszczalne jest, to byłoby bardzo pomocne. (Przyznaję, że jest
całkiem możliwe, że przeoczyłem jakąś ważną kwestię.)

W międzyczasie, proszę nie publikować mój wkład do mamy
osiągnęły porozumienie.

Dziękuję.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

————————————————– ————————-

Data: pon, 19 wrzesień 2005 14:03:36 +0100
Od: “Boer, Remco de (ELS)”

Drogi dr Pikhurko,

Rozumiem Twój punkt widzenia bardzo wyraźnie. Jednak obawiam się, że mamy
całej firmie polityki praw autorskich, które mają zastosowanie do wszystkich artykułów, które pojawiają się
w czasopismach Elsevier. Nie jest zatem możliwe, aby zmienić tę politykę
jeden artykuł jak sugerujesz. Poza tym, stworzyłoby precedens
które mogłyby mieć wpływ na innych artykułów w przyszłości i to jest
nie są obsługiwane przez moją firmę.

Mam szczerą nadzieję, że rozumiesz to i nadal są skłonni do publikowania
Twój artykuł z nami. W każdym razie, że nic nie mogę zrobić dla Ciebie w
w tym zakresie. Jeśli to jest powodem dla Ciebie wycofać swój artykuł za
publikacja to proszę poinformować mnie, a ja się tym zająć.

Z poważaniem,

Remco de Boer
Publikujący redaktor

————————————————– ————————-

Data: wt, 20 września 2005 15:02:17 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko

Szanowni Redaktorzy,

Niestety, wydawca i ja nie mógł zgodzić się na warunki
publikacja mojej pracy YJCTB 2354. Moje powody dla prośbą o
zmiana do standardowego formularza przelewu praw autorskich są podane tutaj:

http://www.math.cmu.edu/ ~ pikhurko / Copyright.html

Nie chcę się wycofać artykuł ani przesłać je do innego czasopisma.
Wolałbym raczej traktują go jako zaakceptowany przez JCTB, ze publikacja zawieszone
na czas nieokreślony. Mam zamiar umieścić go na arxiv.org i będzie bardzo
Z przyjemnością opublikujemy w JCTB później jeśli Wydawca wyraża zgodę na proponowane
zmiany i nadal wierzą, że wkład jest przedmiotem zainteresowania
JCTB czytelników.

Chciałem tylko poinformować o tej sytuacji i poprosi o spędzają
mało czasu jak to możliwe (lub wcale) w tej sprawie. Moim zdaniem
JCTB to bardzo dobry dziennik i robisz świetną robotę jako redaktorów. Tak więc
to naprawdę nienawidzić jeśli marnuje swój czas na tym incydencie. Zwłaszcza,
że nie jest jasne, czy proponowana zmiana prawa autorskie może pracować w
ćwiczyć i będzie obsługiwane przez innych matematyków. Czuję się mocno
o tej sprawie, dlatego nie mam nic przeciwko inwestowaniu swój czas i wysiłek
do niego. Ale ja nie chcę zmuszać nikogo do wszelkich dyskusji i
argumenty, bez ich skłonny tak.

Na tym etapie, moim celem jest uczynienie z innych matematyków i
Wydawcy świadomość tego problemu i możliwe rozwiązania. Nie ma zbyt wiele
wykorzystać w podejmowaniu punkt więcej niż raz, więc spodziewać się przedłożenia dodatkowych dokumentów
do JCTB i opublikować je na standardowych warunkach autorskich.

Dziękuję za doskonałą pracę.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

————————————————– ————————-

Data: pon, 03 październik 2005 10:36:05 +0100
Od: “Boer, Remco de (ELS)”

Drogi dr Pikhurko,

Rozmawiałem na ten temat z redaktorami i czują, że jest to
niezależnie od autora i wydawcy. W związku z tym mam spojrzał
w opcji jeden raz ostatni, ale przykro mi poinformować, że nasza polityka
nie można zmienić. To nie będzie możliwe zawieszenie publikacji
Twój artykuł na czas nieokreślony, jak sugerujesz. Obecnie istnieją dwa
opcje:

(1) Będziemy kontynuować publikację swojego artykułu na wyraźne
zrozumienia, że ​​będzie podpisać i odesłać niezmienioną kopię
Standard Transfer postaci praw autorskich. Jeśli nie chcesz podpisać ten formularz
a Twój artykuł nie zostanie wycofany, będziemy publikować artykuł z
Elsevier autorskie line.

(2) Możesz wycofać swój artykuł z publikacji.

Proszę dać mi znać w swojej najbliższej wygody, które z tych dwóch opcji
wolisz.

Z poważaniem,

Remco de Boer
Publikujący redaktor

————————————————– ————————-

Data: pon, 03 październik 2005 13:24:43 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko

Szanowny Doktorze Boer,

Obawiam się, że opcja (1) jest nie do zaakceptowania dla mnie, a ja explictly
zakazać Elsevier opublikować mój wkład chyba wszystkich moich wniosków, jak
określona w moim e-mail do dr Rockett z dnia 6 września 2005 r., zostały spełnione.

W tym samym czasie, nie chciałbym żadnego formalnego wniosku wycofać swoją
artykuł. Jeśli nie zgadzasz się z wyrażenie “publikacja zawieszone
czas nieokreślony “, jest to zrozumiałe. W tym przypadku proponuję
Sformułowanie “nie opublikowany z powodu braku porozumienia w
copyright “lub podobne.

Dziękuję. Kontakt z Państwem.

Z poważaniem,
Oleg Pikhukro

————————————————– ————————-

Data: Wed, 05 października 2005 13:45:29 +0100
Od: “Boer, Remco de R (ELS-AMS)”

Drogi dr Pikhurko,

Obawiam się, że pozostawia tylko jedną alternatywę, która jest do zawieszenia
publikacji swojego artykułu w nieskończoność. Należy pamiętać, że oznacza to, że
chyba że jesteś gotów oficjalnie wycofać papier nie może być
opublikowane gdzie indziej

Z poważaniem,

Remco
Kolejna próba z Elsevier
Data: czw, 26 lipiec 2007 14:23:44 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: Czasopisma z działem obsługi klienta Elserier ~~pobj,
Autor Elsevier wsparcie “Boer, Remco de (ELS)”
Temat: formularz przelewu praw autorskich

Do kogo to może dotyczyć,

Mój artykuł “Dokładne wyliczenia funkcji Turan hipergraf dla
Rozszerzone Kompletne 2-Wykresy “(zaakceptowany przez Urzędowym kombinatorycznej
B teoria w 2005 r.) nie został opublikowany z powodu braku porozumienia w
praw autorskich. Ten artykuł nie został złożony ani opublikowane w żadnym innym
peer-review czasopismo. Zapoznaj się

http://www.math.cmu.edu/ ~ pikhurko / Copyright.html

o szczegóły. Ogólnie rzecz biorąc, mój wymóg był taki, że po 10 latach
z publikacji, wszyscy powinni być prawnie dopuszczalne, aby bez zmian
kopie artykułu, na dowolnym nośniku i ofert.

Obecnie American Mathematical Society daje autorów z
publikacje dziennika możliwość przejścia swoje artykuły do ​​publicznej
Domena 28 lat po publikacji. Proszę zobaczyć:
http://www.ams.org/notices/200403/commentary.pdf
http://www.ams.org/authors/ctp.pdf

Jestem gotów do opublikowania mojego artykułu “dokładne wyliczenia hipergraf
Funkcja Turan zwiększający Kompletne 2-Wykresy “w Journal Elsevier z dnia
Kombinatoryczna teoria B na warunkach podobnych do tych obecnie oferowanych przez
AMS.

Prosimy o ponowne rozważenie swojej decyzji i daj mi znać, jeśli jest to możliwe.

Niech Dziękuję z góry.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

PS Zastrzegam sobie prawo do umieszczania treści tego maila (jak również wszelkie
dalszej korespondencji na ten temat) na moim WWW.

UWAGA: Brak odpowiedzi od Elsevier już teraz (Feb’12, 2008)
Korespondencja z Springera
Korespondencja ta odnosi się do mojej pracy “charakterystyki wyrobów Anti-Magic wykresów dużego zamówienia” przyjętego przez wykresy i kombinatoryczne.

Data: Wed, 08 sierpnia 2007 13:47:21 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: Ananthakrishnan R.
DW: Kanako Honma
Subject: Re: G & C 23-5 dowód, 748

Drodzy Wydawcy,

Dziękujemy za e-mail i szybką pracę składu. Patrzyłem
poprzez dowodów stron i tam korekty kilka, wszystkie wymienione w
koniec tej wiadomości.

Jeśli chodzi o przeniesienie praw autorskich, jawnie zażądać w tym artykule
powraca do domeny publicznej 28 lat od publikacji. Odpowiedni
uwaga (tj. “Przywraca do domeny publicznej 28 lat od publikacji”) musi
pojawi się na stronie tytułowej opublikowanych prac. Proszę znaleźć
odpowiednio zmodyfikowane CTF załączeniu.

Taka opcja jest obecnie oferowany przez American Mathematical Society, patrz
http://www.ams.org/authors/ctp.pdf i
http://www.ams.org/notices/200403/commentary.pdf

Moje powody złożenia wniosku można znaleźć tutaj:
http://www.math.cmu.edu/ ~ pikhurko / Copyright.html

Prosimy o napisz do mnie jeśli masz jakiekolwiek pytania. Dziękuję w
awansować.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Korekty do dowodów stron:

Data: wt, 28 sierpnia 2007 11:14:08 +0900
Od: Kanako Honma
Temat: RE: G & C 23-5 dowód, 748

Drodzy prof Oleg Pikhurko,

Dziękujemy za Twój e-mail.

Możesz wybrać jedną z następujących mozliwosci.

1. Aby podpisać naszą pierwotnego oświadczenia przeniesienie wszelkich praw autorskich.

2. W przeciwnym razie Twój artykuł nie może być opublikowany w publikacji Springer.

Z poważaniem,
Kanako Honma (Pani)

Springer Japonia KK
Redakcja Oddział

Data: czw, 30 sierpień 2007 14:05:58 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: Kanako Honma
Temat: RE: G & C 23-5 dowód, 748

Szanowny Pani Honma,

Czy moglibyście wyszukane na temat powodów nie mogę zarówno opublikować moją
rękopis w Springer czasopisma i są to dedykowane domeny publicznej 28
lat po publikacji?

Dziękuję z góry.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Data: pon, 10 wrzesień 2007 11:11:23 +0900
Od: Kanako Honma
Do: Oleg Pikhurko
Temat: RE: G & C 23-5 dowód, 748

Drodzy prof Pikhurko,

To jest nasza zasada przedłożyć przeniesienie wszelkich praw autorskich
Oświadczenie opublikować artykuł w czasopiśmie.
Oświadczenie nie może być zmieniony przez każdego autora.

Z poważaniem,
Kanako Honma (Pani)

Data: pt, 14 września 2007 17:44:17 +0900
Od: Kanako Honma
Do: Oleg Pikhurko
Temat: RE: G & C 23-5 dowód, 748

Drodzy prof Pikhurko,

Aby opublikować swój artykuł w “wykresów i kombinatoryczne”,
proszę przesłać mi podpisany (oryginalna) Oświadczenie o przeniesienie wszelkich praw autorskich do września
20, 2007.

Z poważaniem,
Kanako Honma (Pani)

Data: pon, 17 wrzesień 2007 20:06:06 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: Kanako Honma
Temat: RE: G & C 23-5 dowód, 748

Szanowny Pani Honma,

Obawiam się, że nie zgadzam się na opublikowanie papier chyba moje
Wymagania (lub dość równoważne alternatywy) są akceptowane przez
Springer. Również nie zamierzam przedstawić rękopis o publikacji
do innej redakcji.

Dlatego wybrałem poczekać z publikacją jednak długo może potrwać,
aż Springer rewiduje swoją politykę praw autorskich do czasopism.

Przepraszamy za kłopoty I mogą być przyczyną. Mam nadzieję na zrozumienie.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Data: pon, 17 wrzesień 2007 20:07:51 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: GC M.Kano
DW: Kanako Honma
Temat: GC 2146

Drodzy profesora Kano,

Niestety, Publisher i nie mogłem zgodzić się na warunki
publikacja mojej pracy GC 2146. Moje powody dla prośbą o zmianę
do standardowego formularza przelewu praw autorskich są podane tutaj:
http://www.math.cmu.edu/ ~ pikhurko / Copyright.html

Patrz również artykuł Jana Ewing w zawiadomieniach o AMS, których
propozycje są obecnie realizowane przez AMS:
http://www.ams.org/notices/200403/commentary.pdf

Nie zamierzam przedstawić ten rękopis do publikacji na inny
Czasopismo ale raczej poczekać Sprinder rewiduje swoją politykę praw autorskich
dla czasopism, jak długo może to potrwać.

Będę kontynuował składanie i opublikować inne papiery z Springera (w
szczególności na wykresach i kombinatoryczne) i do podpisania standardowego autorskie
przesłać formularz, za wyjątkiem powyżej papieru. Celem mojego działania jest
zwrócić uwagę na ten problem i, miejmy nadzieję, w celu ułatwienia lepiej
rozwiązaniem niż istniejącej praktyki.

Ta wiadomość jest po prostu będziesz informowany o tej budowie. Nie pytam
można podejmować żadnych działań lub wyrazić swoją opinię w tej sprawie.

Pozwolę sobie skorzystać z okazji i jeszcze raz dziękujemy za wspaniałą pracę, którą
robisz jako redaktor naczelny wykresów i kombinatoryczne.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Data: pt, 21 września 2007 10:32:42 +0900
Od: GC M.Kano
Do: Oleg Pikhurko
DW: Kanako Honma
Subject: Re: GC 2146

Drogi Profesorze Pikhurko (CC Pani Honma)

Jak wiadomo, prawo autorskie jest bardzo ważne dla wydawcy,
i jest dobrze wiadomo, że gdy ktoś publishs
Jego artykuł w jakimś czasopiśmie,
on Shoud wysłać copyrigh formę wydawcy
do pubisher, inaczej, Pape nie jest publisehd.

Mamy oczywiście zgodnie z decyzją wydawcy.

Także, jeśli nie zgadzasz się z decyzją wydawcy,
nie dot chcą zajmować się swoimi papierów dłużej
bo jest to po prostu bez znaczenia dla nas pracować.

Nie dotykać problemu na
copyright dlatego, że jest z edytora dzieł.

Z poważaniem,
Mikio Kano

Data: pt, 21 września 2007 11:29:15 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: GC M.Kano
DW: Kanako Honma
Subject: Re: GC 2146

Drodzy profesora Kano,

“Wykresy i kombinatoryczne” jest doskonałym czasopismo. I absolutnie nie
chce ryzykować przywilej wydawniczej w G & C.

Prawdopodobnie nie byłem bardzo jasne w mojej ostatniej wiadomości. Więc pozwól mi ponownie podkreślić,
że niezależnie od rozstrzygnięcia w kwestii praw autorskich z prądem
papier, będę podpisania niezmienionym Wydawcy formę praw autorskich do wszystkich
inne moje zaakceptowanych przez G & C.

Także ja całkowicie zgadzam się z tobą, że warunki autorskie są obecnie
praca redaktora (i powinien być traktowany przez urząd praw autorskich
Wydawca). Myślałem, że pani Honma należał do tego urzędu albo, że
by przekazać moją prośbę tam.

Dlatego wszystko, Uprzejmie proszę o tobie jest do powstrzymania się od podejmowania wszelkich
akcje na mój manuskrypt GC 2146 aż skontaktuje się z
odpowiedni urząd w Springera i niektórych podjęta zostanie decyzja. Powinno to
zachować redakcja niezaangażowane i nierozproszony z ich podstawowym
obowiązków.

Mogę sobie tylko wyobrazić, jak wiele wysiłków i czasu potrzeba, aby zmienić główną
czasopismo matematyczne i że nieoczekiwane przeszkody w publikacji nawet
jeden artykuł może być bardzo zniechęcające dla redaktorów. I szczerze
Przepraszam za to.

Yours Truly,
Oleg Pikhurko

Data: wt, 25 września 2007 23:52:33 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: permissions.dordrecht znakiem @ springer.com
Temat: Terminy autorskie dziennika

Szanowny Pani van Straalen,

Mój rękopis “Charakterystyka wyrobów Anti-Magic wykresów Duży
Order “został zaakceptowany przez czasopisma” wykresów i kombinatoryczne “wydana przez
Springer.

American Mathematical Society daje autorom czasopisma
publikacje opcja poświęcić swój wkład do domeny publicznej 28
lat od daty jego publikacji z odpowiednim oświadczeniem
znajdujących się na pierwszej stronie opublikowanym artykule. Proszę zobaczyć

http://www.ams.org/notices/200403/commentary.pdf
http://www.ams.org/authors/ctp.pdf i

Chciałbym opublikować powyższy rękopis z Springera pod zgodny
warunkach (to znaczy zapewnienie wolnego kopiowania po określonej dacie). Mój
Przyczyny tego można znaleźć na poniższej stronie internetowej (która również
zawiera mój poprzedni korespondencji dotyczącej tego wniosku):

http://www.math.cmu.edu/ ~ pikhurko / Copyright.html

Czy moglibyście spojrzeć na sprawę i daj mi znać, jeśli jest to możliwe?
Jeśli to pytanie jest poza zakresem pracy, możesz prześlij go
do odpowiedniego działu?

Mogę podziękować adnvance.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Data: czw, 18 październik 2007 11:28:09 +0900
Od: GC M.Kano
Temat: Wykresy i kombinatoryczne

Drogi Profesorze Pikhurko,

Problem o kopii prawo jest głównie
między tobą i Springera, wydawcy.
Jednak mam również listę i zwracać uwagę
każdy papier, dopóki nie zostanie zakończone.

Jeśli nie wysłać formularz właściwą kopię
przez 26 października 2007,
Będzie usunąć po swoją GC2146 papieru z listy, która Zakres pomiarowy to papier nie zostanie opublikowany.
Ponadto będziemy zatrzymać proces sędziowania
z poniższych twój inny papier GC2412
bo nie chcemy robić bezsensowną pracę.
Nie mogliśmy zrozumieć, dlaczego Submited swoje dokumenty
do naszego czasopisma choć nie zgadza się z prawem autorskim wydawcy.

Czy mógłbyś opowiedzieć nam swoją odpowiedź lub wysłać formularz prawo do kopiowania.

NO Plik: GC2146
Tytuł: Charakterystyka Produktu Leczniczego Anti-Magic wykresów dużego zamówienia

Plik NO: GC2412 tytuł: Perfekcyjna Matchings i $ K_4 ^ 3 $-Tilings w Hypergraphs do dużej Codegree

Z poważaniem,
Mikio redaktor naczelny Kano z wykresów i kombinatoryczne

Data: Wed, 17 października 2007 22:44:46 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko
Do: permissions.dordrecht znakiem @ springer.com
Subject: Re: Warunki dziennika autorskie

Do kogo to może dotyczyć,

Obawiam się, że nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi na mojego maila z 25 września (patrz
poniżej). Czy możesz mi powiedzieć, czy został odebrany i kiedy może
oczekiwać odpowiedzi?

Dziękuję.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

On Tue, 25 Sep 2007, Oleg Pikhurko napisał:

Data: czw, 18 październik 2007 01:09:41 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko ~~pobj
Do: GC M.Kano ~~pobj
DW: kanako.honma @ springer.jp
Subject: Re: Wykresy i kombinatoryczne

Drodzy profesora Kano,

I wysłane żądanie do Springera ponad trzy tygodnie temu, ale nie mam
otrzymał jeszcze żadnej odpowiedzi. (Jest to dlaczego nie ode mnie to wszystko
czas.)

Zauważyłem swój termin 26 października i pozwoli znasz moje decition przez
tej dacie.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko

Data: pt, 26 października 2007 14:58:43 -0400 (EDT)
Od: Oleg Pikhurko ~~pobj
Do: GC M.Kano
DW: Kanako Honma
Subject: Re: Wykresy i kombinatoryczne

Drodzy profesora Kano,

Obawiam się, że nie słyszałem od wydawcy jeszcze. Tak więc zdecydowałem się podpisać
niezmienionej formie autorskich Springer. Mam go faksem na numer faksu
wymienione w formularzu. Więc proszę kontynuować publikowanie niniejszego opracowania (i
kontynuacji procesu przeglądu na innych moich prac).

Dziękuję.

Z poważaniem,
Oleg Pikhurko
SPARC

Comments are closed.